Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2007, 12:05   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
TIENS TIENS.......... héééééééél raar..........

iederéén heeft het hier over "die kutrechter" en over die "zware criminelen" die ze op tv of waar dan ook gezien hebben............ maar blijkbaar zitten er hier aardig wat mensen die reeds één of andere vorm van hersenschade opgelopen hebben (mss door te véél jointjes te paffen) want ik hoor hier niemand die in datzelfde journaal de persoon horen getuigen heeft die het eigenlijk toch een klein beetje kan weten......... namelijk de verantwoordelijke van "DE SLEUTEL"...... per toeval een afkick-centrum waar we best allemaal eens een bezoekje zouden aan brengen om eens te kunnen vaststellen wie daar binnen zit en hoe ze eraan begonnen zijn.... dienen mens heeft enkele jaren "keiharde" ervaring en beweerde zelf vast te stellen dat mensen die maar "twee" jointjes per dag roken reeds "anders" gaan reageren en reeds een "afwijkende" hersenactiviteit vertonen die kan vastgesteld worden door hun veranderend gedragspatroon..... alzheimer ?????? selectief geheugenverlies ????? of ..........was dit alléén op mijnen TV te zien????????
Nee, dat is niet zo raar. Als je bijvoorbeeld bij de paters Alexianen in Bierbeek gaat kijken naar de gevolgen van alcoholmisbruik en je negeert al de mensen die probleemloos alcohol gebruiken, dan krijg je een gelijkaardig vertekend beeld, met dat verschil dat alcohol in tegenstelling tot cannabis wel degelijk een hard drug is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden