Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2007, 14:31   #139
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Dat is uw mening.
tegenover u mening...

Citaat:
ik zeg alleen dat er in een dictatuur niet noodzakelijk minder vrije meningsuiting is dan in een "democratie".
[SIZE=4]dic·ta·tor[/SIZE] (de ~ (m.), ~en/~s) 1 staatshoofd dat alle macht aan zich getrokken heeft => despoot 2 opperbevelhebber in het oude Rome die in tijden van nood voor zes maanden werd aangesteld 3 potentaat, heerszuchtig persoonWat betekent dat in een dictatuur het idee van de dictator geldt... Nu mag u eens uitleggen wat u vrije meningsuiting vindt
[quote=IlluSionS667;2301061]Iran heeft toch een democratisch verkozen president

Citaat:
Nu ja, Iran spreekt mij alleszins meer aan qua regime dan het zootje ongeregeld dat Belgistan regeert. Helaas ben ik noch Pers noch Moslim en blijf ik liever bij eigen volk en cultuur.
Zei hij weeral vanop zijn bureaustoel!

Citaat:
Komaan. Steeds meer mainstream politici eisen bijvoorbeeld integratie, waar dat vroeger als overbodig werd beschouwd. Steeds meer mainstream politici hameren op veiligheid. etc.
Ah ge zijt tegen politieke partijen die aan politiek doen...zeg dat dan

Citaat:
Zo rijk ben ik ook niet... en vrije meningsuiting heb ik al evenmin. Daarenboven zit ik op het werk en zou ik nu eigenlijk aan het werken moeten zijn
U verdient minder dan 100 dollar per maand?
U stipuleert hier anders wel schoon wat u wil zeggen
En u doet het dan nog wanneer u zou moeten werken

Citaat:
Zonder de Amerikaanse boycot HAD Cuba laptops, centrale verwarming en heel wat meer geld. Je kan even goed de joden verwijten dat ze niet meer machtig en rijk waren tijdens het Hitler-regime
Indien ze een communistisch regime waren hadden ze helemaal niks nodig. En u kunt in de toekomst zien want indien dit dan dit is puur speculatief. Waarom zou Amerika hen zaken moeten verkopen of geven?

Citaat:
VNV, NSB en Nasjional Samling om maar enkele te noemen. Hun programma's zoek je maar ergens op het net. Dan doe je ook eens iets nuttigs
liever niet! Zij waren dus helemaal geen deel uit van de dictatuur van het nsdap he! Ik weet niet vanwaar je het haalt trouwens!

Citaat:
Dom van mij, want "democratie" is heilig en dictatuur is het pure kwaad
het volk beslist<->één persoon beslist inderdaad keuze rap gemaakt!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden