Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2007, 20:12   #68
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Dat heb je nu met beroepsprofiteurs. Als ik werken moet laten uitvoeren aan mijn huis, dan moet ik ook de rekening uit eigen zak betalen. Laurent woont in een kast van een villa waar hij niets voor moet betalen, het eigendom is van de staat, hij zal misschien gedacht hebben, ik woon hier gratis omdat ik de zoon van de koning ben en de koning is mijn papa, dus ik moet de wat opgesmukte renovatie kosten ook niet betalen.
Iedereen is schuldig behalve ik arme Laurent, ik moet zelfs de foto van mijn tweeling verkopen voor geld omdat ik niet toekom met mijn leefloon van de België. Ik heb een hoge rang gratis gekregen bij het leger, het leger betaalt mijn facturen. En als dat niet mag zorgt papa wel ervoor dat ik niet naar de rechtbank moet, het gepeupel moet gestraft worden, ik niet want ik ben prins van België en mijn papa is Koning. Ik moet geen angst hebben want de procureur is mijn beste vriend, die geeft mij gelijk, mijn trouwe vriend en dienaar mocht niet uit de bicht klappen, Ik ben prins...

phoebe is offline   Met citaat antwoorden