Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2007, 10:33   #243
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man gooit zich door het venster in La Louvière.
Click here to find out more!

Een 35-jarige man gooide zich woensdagavond rond 22u30 door het raam van de 1e verdieping van zijn huis in Houdeng-Goegnies bij La Louvière. Hij werd ernstig gewond overgebracht naar het ziekenhuis in Jolimont, maar zou niet in levensgevaar verkeren.
Rond 21.00u werd de politie gewaarschuwd. Die bakende zo snel mogelijk een veiligheidszone rond de wijk af. Een 15-tal families werden geëvacueerd. De dolgedraaide man dreigde ermee de boel op te blazen. Hij beweerde dat hij gewapend was, dat hij benzine had rondgestrooid en de gaskraan had opengedraaid.

De man gooide uiteindelijk ook een hele reeks voorwerpen naar buiten. Het Speciaal Interventie Eskadron van de federale politie was snel ter plaatse. Die probeerde op de man in te praten en hem te kalmeren om hem zo te doen afzien van zijn zelfmoordpoging.

De 35- jarige man is gekend bij de politie. Hij is vader van een zoontje en sinds kort gescheiden. Hij verloor ook enkele jaren geleden een broer. Hij zou deze opeenvolgende gebeurtenissen in zijn leven niet kunnen verdragen, volgens omstaanders. (DIL)
Hier, een vuile linkiewinkie, Kaffer!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden