Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2007, 10:46   #305
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre Bekijk bericht
u begrijpt me precies niet helemaal. ik geef "amerika en niemand anders" helemaal niet de schuld van dat bloedbad. maar amerika was eveneens van dat bloedbad op de hoogte. wat hebben ze gedaan: even een seintje gegeven aan saddam dat hij dat beter niet meer zou moeten doen in de toekomst, om vervolgens de boel niet meer te bespreken en saddam te blijven steunen in zijn strijd om iran. het gaat er mij om dat amerika pas toen ze oorlog verklaarde aan irak, en later saddam veroordeelde, op de proppen kwam met deze feiten als zijnde bezwarende elementen tegen saddam. me dunkt zeker dat het bezwarende elementen zijn, saddam verdient voor dit zeker 100 keer de doodstraf, maar amerika zou de laatste moeten zijn om hierover een oordeel te vellen aangezien ze het allemaal wisten maar toen niets hebben gedaan. dát is de hypocrisie waar ik over sprak. zolang saddam in hun kraampje paste werd alles door de vingers gezien, maar op de moment dat saddam er niet meer in paste werden al de zaken die ze wisten maar voor zich hielden naar boven gehaald (en ik praat zowel over het gebruik van die chemische wapens die in mijn opzicht onder geen enkele omstandigheid mogen gebruikt worden als over dat bloedbad die hij heeft aangericht).
hypocrisie-politiek-strategie-ongeluk-... Doet het er werkelijk toe?
Amerika is niet één persoon he... Indien je denkt dat amerika één persoon is (in de trend van de nwo-ideën) dan zou dit nog als hypocrisie kunnen bestempeld worden en dan nog...
U zegt het zelf hoesein verdiende het om gestraft te worden en Amerika had hem geseind dat dat niet kon... Dus waar is de hypocrisie... Even ter verduidelijking amerika heeft saddam hoesein niet zelf veroordeeld he...
roh ik geloof niet in je idee; maar snap je overtuiging wel...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden