Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
I repeat!!!!
Uw hersenspinsels verraden een enorm potentieel.
|
and I repeat...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
Gun even melden wat er eigenlijk gebeurt is...
Ik vraag waar de schuld van amerika zou kunnen liggen in het bloedbad dat zich nu speelt tussen sjiiten en soeniten. Nog meer ik vraag zelf wat Amerika aan dit duel zou kunnen winnen... U antwoord natuurlijk eerst dat ik een dommerike ben  . Nu soit... De vraag blijft en daarom besluit u mij even te antwoorden wat amerika kan verdienen (of dit nu waar of niet is laat ik HELEMAAL aan de kant en bespreek ik zelf niet...) aan de inval in Irak.
Merkt u iets? Ik anders wel hoor...
Als het nu nog alleen dat was kon ik nog zeggen dat u mij misschien verkeerdelijk had verstaan maar u blijkt een ongelofelijke drang te hebben om iedereen uit te maken dus nu is het even de beurt aan iemand anders...
Ik heb geen hersenspinsels misschien moet u mijn begin vraag en uw eind antwoord eens lezen... Ik zal u zelf nog eens een toelating doen en vragen dat u mij volwaardig antwoord op de vraag:
" wat verdienen de amerikanen aan de aanwakkering van het conflict tussen soeniten en sjiiten?"
mvg
Largo!
|
en eenmaal je geantwoord hebt (of u excuses hebt aangeboden NATUURLIJK) moogde nekeer zeggen wat je met je bovenstaand zinneke juist bedoelt, ist goed?