Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Hebben ze dan ongelijk? Het is inderdaad hun eigendom; aan hen om te bepalen wat ze ermee doen en wat niet en aan welke prijs ze willen verhuren. Een regering die zelf niet in staat is een deftige huisvestingsmaatschappij op poten te zetten, moet aan anderen niet vertellen wat ze moeten doen.
Als ze werkeljk de prijzen willen gaan blokkeren, dan moeten ze er maar rekening mee houden dat het aanbod gaat inkrimpen en dat het aanbod dat overblijft kwalitatief minder is. Ik ga als ik een appartement verhuur aan 650€, inclusief keukentoestellen, die toestellen bijvoorbeeld niet laten staan, wanneer ik verplicht wordt die prijs te verlagen naar 400€ of minder. Pech voor de huurders, maar dat kopen ze dan zelf maar (schade bij verhuis van dergelijke toestellen betalen zij dan ook, dat spreekt voor zich)
|
Voor een verschil van 250€ zet ik zelf wel mijn inboedel neer. Wat ga je me geven, een vaatwasser van 250€ ? Kom serieus blijven.
Maar afgezien van dat, op de index zijn ze aan het foefelen dat het geen naam meer heeft, maar als het op het ontvangen aankomt ohlala dan tellen alle kleine prutsdingens weer.
Telt langs twee kanten nietwaar?