Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2007, 18:55   #58
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Mensen met die vooroordelen gaan in de toekomst veiliger en geniepiger omgaan met hun vooroordelen.
Een aantal ongetwijfeld. Anderen zullen dan weer eens nadenken.

Citaat:
Het aantal aangeworven mensen met allochtone wortels zal niet stijgen.
Deze stelling kan je natuurlijk helemaal niet hard maken. Ik het tegendeel evenmin, maar het is dan ook niet de enige maatregel die er tegen discriminatie wordt genomen. En het is beter dan niets doen. Dat gebeurde er al veel te lang. Wetten hebben wel degelijk al hun nut bewezen bij de bestrijding van discriminatie tegen andere groepen.

Citaat:
Ik ben het er mee eens dat natuurlijke persoon (bedrijfleider x) - dus niet de rechtspersoon Eurolock (je moet eens in de gaten houden welke juridische implicatie deze CGKR-blunder met zich gaat brengen) - een inbreuk pleegde tegen deze wet. Een wet die ik als illegitiem beschouw.
Dat is je goed recht, maar je zal er natuurlijk niet ver mee komen in de rechtbank. Ik mag hopen dat je met deze houding dan ook gekant bent tegen de jacht op werkzoekenden? Of vind je dat weer wel legitiem. Ook als die werkzoekenden maar niet aan de bak geraken wegens discriminatie?
Edina is offline   Met citaat antwoorden