8 januari 2007, 22:04
|
|
Minister
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Doe geen moeite ; het wemelt hier van mensen die ervan uit gaan dat zij "verdraagzaam" opgevoed zijn en een absolute afkeer hebben van alles wat van hun vooroordelen afwijkt. Van de 1,8 miljard moslims wonen de meeste in een land waar de Sharia ondergeschikt is aan de wetten van het voor de rest seculiere staatsbestel. Buiten Saoudi Arabië en Iran zijn er geen theocratische moslimstaten (meer).
Indien Turkije ooit lid wordt van de EU zal men daar geen lijstraffen of doodstraf meer kennen. "Islamisten" worden overigens in de meeste staten vervolgd & dikwijls op een manier die tegen de UVRM indruist, dus ook in staten met een in meerderheid islamietische vervolging.
Discriminatie en slavernij wordt geprezen als maatschappelijk systeem
in zowel het oude als nieuwe testament.
Ben ik nu een Islam-lover ? Neen : ik denk zelfs dat "gemengde huwelijken" het meestal zeer zwaar hebben, en ik zou niemand aanraden om moslim/moslima te worden. Wat niet il zeggen dat ik met tegenzin zou samenleven met moslims, ik heb diverse moslimvrienden gehad & indien één van mijn dochters ooit met een moslim had willen trouwen, zouden we zeker een serieuze babbel gedaan hebben, inclusief met de bruidegom-in-spé. Voor mij zou de godsdienst echter zeker geen doorslaggevende rol gespeeld hebben (voor hem waarschijnlijk wel).
Mijn dochter heeft een vriendin die in de emiraten woont en er werkt als airhostess. Waarschijnlijk zal die vrouw nooit trouwen met een moslim.
|
Owww maar ik ben ook geen islam 'lover' hoor, anders was ik al lang bekeerd, niet? Moslims zijn gewoon niet per definitie gelijk aan smeerlappen.
Ik zou ze hier es willen aanraden af en toe naar sat-zenders te kijken, de Syrisch/Libanese versie van het swingpaleis bijvoorbeeld waar christenen en moslims gewoon samen onnozele spelletjes spelen terwijl ze hier denken dat de christenen daar met moeite op straat mogen komen.
|
|
|