Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2007, 08:43   #34
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er Bekijk bericht
Ik kan dus slechts hopen dat de N-VA-partijtop erin slaagt om het vertrouwen van vele ontgoochelde militanten en kiezers tijdens het komende jaar te herwinnen, én dat de CD&V na de federale verkiezingen woord houdt en een betekenisvolle staatshervorming helpt af te dwingen aan de onderhandelingstafel. Indien dat lukt, heb ik er vertrouwen in dat de N-VA opnieuw gelanceerd raakt, zoniet vrees ik dat de partij op korte termijn een stille dood zal sterven.
VU revisited...

Ik was vanin mijn vroege jeugd VUJO-er en later actief VU-militant. Vanderelst, vader Anciaux, Schiltz, het Egmontpact... heb het allemaal van binnenuit meegemaakt en uiteindelijk voorgoed afgehaakt.

Wat ik hierboven van jou lees, is hetzelfde discours als we decennia lang gehoord hebben van VU-leden en -kaderleden. En tot wat het geleid heeft, weet iedereen.

Het is voor mij één van de grootste mysteries van de Vlaamse politieke scène: vanwaar dat ongelooflijk sterke talent van de Vlaamsgezinden komt om zichzelf steeds weer te bedriegen en in slaap te laten wiegen. Nooit worden ze het moe, nooit krijgen ze er genoeg van.

Maar soit, ik heb er leren mee leven.

Laatst gewijzigd door baarle : 9 januari 2007 om 08:44.
baarle is offline   Met citaat antwoorden