Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2007, 09:01   #78
dereien
Banneling

Standaard

Goed geslapen karma???

Karma vbmenu_register("postmenu_2318501", true);
Staatssecretaris

Citaat 1:

Totnogtoe is men nog nooit (zo ver ik weet) op zoek gegaan naar de redenen waarom pedofielen pedofielen zijn. Niet dat ik het wil goedpraten, maar enig wetenschappelijk onderzoek zou hier minst op zijn plaats zijn.
Ik vermoed dat pedofilie eigenlijk het resultaat is van een bekrompen opvoeding. Een opvoeding waarbij men later "terugkeert" naar de kinderjaren om eigen tekortkomingen te compenseren. En daarvoor gebruikt men andere kinderen. Neem die "taboes" weg en er zijn volgens mij geen pedofielen meer.

Citaat 2:

Misschien is onze cultuur (en andere) juist wel de schuld van al die pedofilietoestanden. Misschien maken we teveel spel van pedofilietoestanden en is dat juist het probleem. Als men bijvoorbeeld eens in Afrika kijkt is het gewoon natuurlijk (bij sommige volkeren) dat meisjes van twaalf, dertien jaar seks hebben. En da's heus niet altijd met leeftijdsgenoten hoor.

Citaat 3:

Kijk, ik ga al eens naar de sauna. Af en toe komen daar eens ouders toe met hun kinderen. Die kinderen worden eigenlijk op een volkomen natuurlijke manier opgevoed. Ze zien naakte mensen, jong en oud en ze hebben daar geen problemen mee. Ik kan me niet voorstellen dat kinderen die op die manier zijn opgevoed later enige vorm van pedofilie zouden stellen. Het is dus volgens mij echt wel een manier van opvoeden (en da's nu eenmaal "cultuur") die bepaalt wat men op latere leeftijd zal doen.

:r oll:

Waar zullen deze kinderen later terug te vinden zijn? In parenclubs en sexclubs?

Laatst gewijzigd door dereien : 9 januari 2007 om 09:02.
dereien is offline