Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2007, 11:02   #154
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Volgens Alberto is de allochtoon naar het CGKS gestapt met de e-mail, en gaan uithuilen omdat hij niet gekozen werd.

Dit is nochthans de tekst die er op de eerste pagina gepost werd. De man heeft het in de openbaarheid gebracht, waarop het CGKR vond dat het moest ingrijpen. Hij is niet naar het CGKR gestapt om daar te gaan 'uithuilen'.

Het CGKR heeft die klacht neergelegd, omdat het vond dat de zaak gegrond was. Wat wil je nog meer ?

De enige reden van de post van Alberto was om van het slachtoffer de dader te maken. Ze schoppen hem, en hij gaat direct klikken. Dat is niet mooi.
Dit in de openbaarheid brengen dan weet je heel goed dat het CGKR daarop springt, ze kunnen ook moeilijk anders met de huidige wetgeving, maakt geen verschil in wat ik schrijf.

Ho, ik maak van het slachtoffer helemaal geen dader, als ik hem geweest was dan had ik met de mail naar de directie gestapt en had hem een voorstel gedaan, ik ben er vrijwel zeker van dat ik werk had en dat zonder alles in de openbaarheid te brengen, nu is het een hoop gezever en gelul.
alberto is offline   Met citaat antwoorden