Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2007, 02:17   #243
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Ik zou niet te snel gereden hebben, meneer gaf niet aan dat hij over wou. Want dat was wel degelijk het voorbeeld dat hij gaf: opduiken en auto's die op twee meter genaderd zijn dwingen om te stoppen.
inderdaad dat was maar een voorbeeld ( en eentje dat later is opgeworpen )
maar het kan eveneens iemand betreffen die rustig vanachter een verkeerd opgesteld voertuig komt piepen of een ander iemand die je niet meteen zag ( stel verkeersbord, elektriciteitskast... weet ik veel )

Citaat:
Maar gebruik vooral je verantwoordelijkheisloze rechten, beste praha; have a nice death afterwards. Mij zal je er nooit lastig mee vallen in elk geval, maar dat valt dan in het categorietje "zielig" waarover ik het eerder had
ach Sfax, je eet de soep weer veel te heet
waar heb ik ooit beweerd dat ik of een andere voetganger niet zijn verantwoordelijkheden heeft ?
het feit blijft dat gij voorrang moet kunnen verlenen en dat niets je daarvan ontslaat
wat dus wilt zeggen dat je in bepaalde gevallen slechts stapvoets die laatste 2 meter zult mogen benaderen... terwijl jij, althans zo komt me dat over, uitgaat van je 30/50/ of iets anders recht
laat ik het zo stellen... je lijkt me niet meteen een defensief rijder
praha is offline   Met citaat antwoorden