Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Mijn fout niet dat jij slecht leest praha.
|
het stond dan ook niet te lezen
maar zo heb je dat wel geleerd ( neem ik aan )
Citaat:
Vertel je ze er eens ze beginnen rijden dan ook dadelijk bij dat zij voor alles moeten kunnen stoppen, want dat ze anders moordenaars zijn?
|
ik zal ze proberen wijs te maken dat langs de twee kanten van het spectrum er zotten zijn
verder zal ik ze ook wijsmaken dat men steeds defensief hoort te rijden ... wat niet meer wilt zeggen dan dat je voorzien moet zijn op zowat de worst-case-scenario's
neem het voorbeeld van een kleine die plots van tussen twee geparkeerde voertuigen uitschiet in een drukke straat ... je kan je rijstijl daaraan aanpassen
verder zal ik ze ook vertellen over niet te voorziene omstandigheden zoals diezelfde kleine die plots over de E-weg schiet
en ik ze zeker ook proberen duidelijk te maken wat het verschil is tussen moord en doodslag want blijkbaar schijnen er maar weinigen dat te kennen
Citaat:
Lees je eigenste postjes nog eens opnieuw; juist, je spreekt er zelf over iemand die door het rood gaat.
|
ja bewust... een voorbeeldje ... en dan ?
vraag blijft :
- hoe weet je dat indien zich dat zou voordoen ?
- denk je dat jouw groen licht je plots voorrang van links verschaft... staat dat zo ergens in de code ?
Citaat:
Dat is niet zo moeilijk, en al helemaal niet als de tegenpartij doet zoals jij en op nog geen drie uur tijd twee verschillende verhaaltjes vertlet
|
dat doe ik niet hoor... ik gaf je een situatieschets van wat zogezegd werkelijk gebeurd is... het verhaal van de tegenpartij zal je nog moeten afwachten, dat heb ik er niet bijgegegeven
Citaat:
Nee hoor, je moet enkel weten hoe
|
des te beter voor jou dan 2x... dat geeft je verder nog geen gelijk