Taalextremisme met Verstrepen
Citaat:
Taalextremisme?
Dat ik sommige mensen met mijn opvattingen voor de voeten loop is nogal logisch. Anderen storen zich dan weer aan mijn openheid en Vlaamsrechtse wereld(s)- heid. En nog anderen, starten een maandenlange 'spam'campagne in eigen rangen in combinatie met 'lekken' in 't Pallieterke, DeMorgen, 't Scheldt en zélfs Blokwatch! ... omdat ik teveel 'Engelse woordjes' gebruik(!) Een mens zoals ik vraagt zich af: 'so?' 'aldus?' Tja. Ik hou niet zo van achterbaksheid, georchestreerde spellekes en vooral 'leugenachtige kettingmails'. Daarom laat ik jullie in alle openheid delen in de discussie.(klik hier voor de spam-mail-e-post) Kwestie dat iedereen, openlijk, zijn of haar zegje kan doen. Antwoorden mag, dit is immers de weblog webstek van de "Free speech" oeps, sorry, deuh.. "vrije mening" 
|
Bron: http://jurgenverstrepen.typepad.com/...e_gaat_vo.html
Het moge ten andermaal duidelijk zijn dat personen als Verstrepen niet thuishoren in een partij die van zichzelf beweert Vlaams-nationalistisch te zijn.
Meer dan een liberale hansworst is Verstrepen niet, hij zou beter samen met de andere liberalen in het Vlaams Belang zijn boeltje pakken.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen
|