Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droopy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droopy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Nee, lekker niet. Om hen te pesten.
|
Da's niet erg netjes van je.
Lidl is dan wel een grote keten, maar het personeel dat er werkt moet wel opdraaien voor je 'tegendradigheid'.
Ik hoop dat je je lokale kruidenier niet hetzelfde aandoet.
|
Mijn "lokale kruidenier" ? Wadisda ? Oh ja, da's die gast die al maandenlang naar een overnemer zoekt voor zijn zaak omdat hij er door de "goedkoopste" supermarkten zoals de Lidl wordt uitgeconcurreert.
De Lidl in Vilvoorde heeft op de harde manier moeten leren dat je geen supermarkt kunt openhouden zonder geldautomaten, toen ze net open waren en nog zonder werkten heb ik veel volle karretjes aan de kassa's zien staan en veel klanten kwaad zien weglopen van "hier kom ik niet meer terug !". Nu hebben ze bancontact (morrend) en is het grootste gedeelte van de betaling via de kaart. Simpel. De mensen willen gewoon geen cash geld meer op zak; bovendien willen ze gewoon niet naar een geldautomaat moeten lopen. En wij hebben er in het centrum van Vilvoorde al een stuk of 4 - 5...
Plastic is het betaalmiddel van de toekomst.
|
Ge had beter eens wat meer bij de lokale kruidenier gekocht. Dan had ulle winkelstraat daar niet zo leeg gestaan.
Typisch is dat de mensen dan achteraf gaan zagen "dat het hier toch niks nemeer voorstelt"
Voor ne frang minder gaan pilarenbijters natuurlijk naar de Lidl of den Aldi.
Stelt u es voor zeg, ne zelfstandigen iets gunnen! de zwartwerkers! De rotte bedriegers! ziet 'em daar rijden me zijne Mercedes.
Pff gewoon volk..

|
Ah ge moet bij ons eens naar de lokale kruidenier/beenhouwer/supermarkt gaan, daar kan geen enkele Aldi en Delhaize tegelijk tegen op wat bezoekers per vierkante meter betreft, ...
een kwartier wachten om uw schelleke kaas te bestellen is daar overigens heel normaal, maar die weten wel wat service en kwaliteit wil zeggen.