16 januari 2007, 01:20
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Allemaal maar een kwestie van de juiste woordkeuze hé...
Patriot haat Vlaanderen niet (= immers deel van belgië), hij vind simpelweg dat Vlaanderende de legitimiteit niet heeft om haar onafhankelijkheid uit te roepen. Wanneer Vlaanderen wel onafhankelijk zou worden, zou hij het snel genoeg haten aangezien dat het einde van z'n geliefde belgië betekent.
Zeno haat België niet, maar wil het ontmantelen omdat het niet werkt.
Met andere woorden: niemand haat belgie, niemand haat Vlaanderen...
Wel, beste mensen: Ik HAAT belgië met heel mijn hart !!- Omdat alles hier drie maal trager gaat dan op een ander!
- Omdat mijn volk niet krijgt wat het wil, én vooral waar het recht op heeft!
- Omdat mijn generatie haar pensioen nu, vandaag tegen de lichtsneheid de taalgrens oversjast!
- Omdat mijn volk in Europa wordt vertegenwoordigd door 'volksvertegenwoordigers' die hun eigen volk niet vertegenwoordigen. bv. José Hapart
- Omdat geen enkele taalwet wordt opgevolgd zoals het zou moeten, en dit met de meest gortige gevolgen. bv: MUG, kiesbrieven,...
- Omdat heel die belzieke constructie aan elkaar hangt van corruptie, nepotisme, cliëntilisme en patronage bv: Prins Laurent nog vorige week!
- Omdat mensen in de Vlaamse rand rond brussel, binnen een periode van tien jaar hun eigen dorp zien transformeren in iets compleet onherkenbaar. En dit wordt mogelijk gemaakt door een constructie van wetten, mogelijk gemaakt door de zieke manier waarop dit land wordt geleid.
Daarom haat ik belZIEK!! (en indien het geen blok was, kon ik nog wel even doorgaan)
Indien je nog schrikt dat Nederlanders met ons lachen, durf dan eens vanuit buitenlands perspectief kijken naar dit apenland: Het zal een matrix-achtig effect geven. En je gaat kotsen tot je ingewanden in de pot liggen!!!
|
Ik ben misschien geen separatist maar ik ga wel 100% akkoord met u over uw laatste paragraaf ("Indien........"). Het buitenland in het algemeen lacht met ons land. Logisch aangezien België alles doet om belachelijk te lijken : de wegenvignet terwijl onze wegen slecht zijn, de communautaire brol, Michel Daerden, de docu-fictie van de RTBF............
|
|
|