Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Wie op dit forum kan beweren dat bv Bert Anciaux, ... geestelijk gezond is in die mate dat hij een verantwoordelijke positie kan bekleden in ons maatschappelijk bestuur?
|
Ik weet dat niet, maar ik draai het even om: vind jij jezelf voldoende hoog genoeg gekwalificeerd om dat zo 'op zicht' van iemand te kunnen zeggen, simpelweg om de reden dat je het niet eens bent met zijn mening?
Zo zijn er ontelbaren in de concentratiekampen beland of keihard omver geschoten.
|
Ik ben gewoon van oordeel dat mensen die niet beschikken over een geestelijke gezondheid moeten weerhouden van
bepaalde posities.
Kijk, een Patrick Janssen of een Dehaene geven mij eerder een indruk van geestelijke gezondheid.
Geestelijke gezondheid is zowat het belangrijkste draagvlak voor de competentie van een politieker ongeacht van welke strekking die is.
Uiteindelijk is AGALEV een broeihaard van geestelijke ongezondheid met alle gevolgen van dien. Men kan wel stellen dat de natuur hier van het gelag betaalt vermits de natuur geen aanspraak kan maken op integere en geestelijke gezonde mensen die de natuur kunnen profileren als een leidraad en draagvlak voor een mentaal en fysisch gezond leven.
Een democratie werkt maar pas als de partijen consequent enkel en alleen geestelijke gezonde kandidaturen naar voorschuiven voor verantwoordelijke posities in het maatschappelijk bestuur.
Waarom denk je dat die De Clerq van de CD&V teruggefloten is?
Zogezegd was die te wollig. Man, die kerel is gewoon een flippo.