Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2007, 14:36   #477
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Mijn leefwereld uitbreiden? Ik ben daar goed aan bezig zou ik zo zeggen, ik sta veel dichter tegen de moslims dan de meesten hier, niet? Tenminste die uit het Midden-Oosten. Ik breid mijn leefwereld liever uit irl, niet door dingen op te zoeken op het net. En ja natuurlijk gaan er onnozelaars zijn die weigeren handjes te schudden maar alleen het feit dat men er gerechtszaken van maakt wil zeggen dat het meer uitzondering is dan regel of niet? .
De gerechtszaken werden door de niet-handenschudders ingeleid omdat ze uit hun functie werden ontslagen (1 lesgeefster) of niet werden aangeworven (1 staatsambtenaar) wegens het weigeren van de Nederlandse beleefdheidsvorm.
Ze werden beiden in het ongelijk gesteld.

Citaat:
En welke larie? Dat het vrouwen zijn die een minderwaardige rol spelen, wereldvreemd zouden moeten zijn, terwijl op dat moment de (moslim)mannen bij elkaar gingen zitten en de moslima's gewoon tussen de autochtone koppels zaten te tafelen en dus zowel met mannen als vrouwen in gesprek waren... ik lees hier constant dat mannen veel meer 'mogen' dan vrouwen.
Het enige dat normaal zou zijn geweest is dat zowel de vrouwen als de mannen zich mengden met de anderen.
U mag het dan wel zeer vooruitstrevend vinden dat de moslimvrouwen zich normaal gedroegen, maar veel meer kan ik er niet van opsteken.

Citaat:
Het begint me tegen te steken steeds in herhaling te moeten vallen, jou niet circe? Altijd maar die frustraties terwijl het leven buiten politics.be zo mooi is
Ik ben helemaal niet gefrustreerd door steeds weer hetzelfde te moeten herhalen. Ik ben blij dat er hoe langer hoe meer mensen meer kennis over islam opdoen.

Mijn enige frustratie zijn de die-hards die zich in hun paternalistisch rolletje willen blijven verkneukelen om "die arme moslimkes" toch maar te kunnen bepamperen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden