Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias
In het stukje boven je quote staan inderdaad geen argumenten. In het stukje eronder wel. Helaas vind je die niet relevant genoeg. Dat is een ander probleem.
|
Toegegeven, ik vond die niet relevant genoeg.
Ge geeft daar uw mening en ik ben het daar min of meer mee eens.
Citaat:
Het toeval wil nu dat ik de discussie wel heb gevolgd. Je knipt mijn zin ook handig in twee. In het tweede deel staat bepaald wat jij net zei. Het maakt niet uit wie er eerst zei dat er geen allochtonen waren. Wat wel uitmaakt is dat jij erop doorging en (foute) insinuaties maakte ("En dan ? Niet iedereen viert zijn verjaardag op dezelfde dag, dat houdt mij niet tegen om naar hun drink te gaan.").
|
Natuurlijk maakt het uit wie het eerst beweerde dat er geen allochtonen aanwezig waren. Daar gingen we off topic.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk
Getuige de nieuwjaarsdrink die 2 maal zoveel volk trok als vorig jaar en gevuld was met enkel blanke gezichten.
|
Citaat:
Op die insinuaties reageerde ik dan ook.
|
Niet echt.
Je viel mij persoonlijk aan om onze Baziel te helpen.
Citaat:
Als je niet bedoelde dat de "lage" opkomst van de allochtonen aantoont dat zij zich niet willen integreren, geef ik grif toe dat ik foute conclusies trok uit je insinuerende zin. Maar wat bedoelde je dan wel ?
|
Geen probleem.
Wat ik bedoelde stond er met zoveel woorden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Als poging om de verschillende bevolkingsgroepen dichter bij elkaar te brengen kan dat tellen
|
Ik dacht daarbij aan argumenten zoals :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Op zich vind ik zo een nieuwjaarsdrink helemaal geen slecht idee, het brengt immers de mensen dichter bij elkaar.
|
Niet echt geslaagd dus als je 't mij vraagt.