Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2007, 03:56   #42
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Heer De Man,

Eerlijk gezegd heb ik te doen met iemand als Stab, een fatsoenlijk rechtse vlaams-nationalist. Juist op het moment dat hij (en sommige anderen) door zijn genuanceerde standpunten het VB zodanig presenteert dat ik ga denken dat het misschien toch een aanvaardbare partij is, komen mensen als Max, HFV en Illusionist weer roet in het eten gooien. Maar ach, ze zijn maar een half procentje van het electoraat en zeggen in principe niets over de 1 miljoen stemmers op het VB.

Erger vind ik het, dat deze mensen zich nog steeds aangesproken kunnen voelen door mensen als u, hoog in de partij. U bent niet dom. U kent het effect van uw woorden. U zegt dingen niet alleen om 'de linksen te provoceren' maar ook om bepaalde doelgroepen aan te spreken.
U weet welke doelgroep u aanspreekt als u het over ''Bloed en bodem'' heeft, de reacties spreken boekdelen. U weet welke doelgroep u aanspreekt als u het over ''gemengde huwelijken'' heeft, overigens een onnodige opmerking. Natuurlijk, officieel miszegt u er niets aan maar uw fans weten wel beter. In deze forumsessie zijn overigens meer voorbeelden te vinden maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, nietwaar?

Denkt u niet dat het tijd wordt dat u hiermee stopt? Er zijn 1 miljoen kiezers die hun hoop op uw partij hebben gevestigd. Ze willen een beter Belgie of een nog beter Vlaanderen, op een serieuze manier. Probeer het eens mogelijk te maken iets voor hen te bereiken...
Hertog van Gelre is offline