Discussie: Negationismewet
Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2007, 09:24   #10
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Natuurlijk heeft Israël na al die jaren bestaansrecht maar Israël heeft niet het recht zich als nucleaire macht te installeren in het Midden-Oosten en er de anderen te dicteren wat ze moeten doen. Dat is net zo min democratisch als de fundamentalisten die Israël het bestaansrecht ontzeggen. Israël kan alleen een voorbeeld zijn als ze zelf het goede voorbeeld geven ........
Weet je wat ik soms eigenaardig vind (ik beweer niet Labyrinth dat dit voor jou het geval is), is dat wanneer het gaat over Israël als nucleaire macht er gesteld wordt dat dit misdadig is. Wanneer wordt gesteld dat Iran militaire, nucleaire macht wil ontwikkelen, dit als een recht wordt erkend. Ik vraag me steeds af op basis van welke argumenten deze paradoxale stelling wordt ingenomen.

On topic...

Ik ben tegen de negationismewet om evidente redenen, net zoals ik tegen elke vrijheidsbeperkende maatregel ben.

Als iemand van de daken wil verkondigen dat de holocaust nooit plaatsvond dan is dat zijn/haar recht; zoals het dan ook mijn recht is de persoon die dergelijke nonsens verkoopt, simpelweg uit te lachen.