Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2007, 21:46   #22
Banneling

Standaard

Efkens herbeginnen ...

Citaat:
OK dus als ik even samenvat dan zijn alle mensen die er een progressieve mening op nahouden bezig met stemmen te ronselen voor godweetwie door criminele feiten goed te praten.
Nee, dat vat je niet goed samen.
Ik stel enkel vast dat de progressieve klasse anders reageert op een racistische daad gepleegd door een autochtoon en 1 door een allochtoon.
Wat opvalt is het enorme minimaliseringsdiscours wanneer de daad door een allochtoon gepleegd wordt. Men heeft er zelfs al een heel jargon voor bedacht : 'jongeren', 'kansarmen', 'gebrek aan kansen', etc.
Indien die jongeman uit het artikel van de DS nu ineen geslagen was geweest door een autochtoon wiens schoonzus een VB-lidkaart heeft, dan had de VRT het nieuws geopend met dat item, er de helft van de uitzendingstijd aan besteed, er een ganse Ter Zake aan gewijd, en het nog drie weken nagekauwd in allerlei duidingsprogramma's.
Maar nu het een allochtoon is, heeft het geen nieuwswaarde. De linkse mediajongens gaan er ook de allochtone gemeenschap niet mee lastig vallen, want ze zouden wel eens gepikeerd niet langer op de rooie partijen stemmen. Ze moeten dus gespaard worden.

Citaat:
En de "kritische aftoetsing van de islam" (leuk gevonden), die tot stand is gekomen door het extrapoleren van één crimineel feit naar een universele waarheid, moeten we niet te veel in twijfel trekken want het ligt er toch "vingerdik" op en hoef jij dus niet te motiveren. Jaja, dat klinkt allemaal heel aannemelijk.
Ken je het standpunt van de moslims tav homo's nu nog niet. En als ik moslims zeg, dan bedoel ik ook alle gematigde moslims.Waarschijnlijk heb je het incident waarbij een groene homo-allo enkele jaren geleden het thema bespreekbaar wou maken in zijn verdraagzame, gematigde gemeenschap, maar al snel moest onderduiken wegens doodsbedreigingen, uit je progressief geheugen verbannen?

Citaat:
Wat er vingerdik opligt Online, is de onversneden en redeloze haat die zich achter lachwekkende termen als "allochtoon kiesvee" en "islamitische gerelateerde samenlevingsproblemen" even effectief verschuilt als een olifant achter een lantaarnpaal.
Het ligt er vingerdik Doki op dat dhimmies hun weerzin tegen het bespreken van samenlevingsproblemen waar hun zogenaamde verrijkers telkenmale bij betrokken zijn, zullen blijven beantwoorden met hun onversneden en redeloze haat tegen hen die het vertikken de progressieve meeloper te spelen.
Het ligt er vingerdik op Doki, dat dhimmies zoals jij, bij gebrek aan argumenten en duidelijk uit vergaande ergernis en verzuring hun plaatje over xenofobie en haat nog vaak zullen boven halen en grijs spelen. Je benadrukt er enkel je onmacht mee.
Online is offline   Met citaat antwoorden