Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Deze keer reist hij door de VS van Alaska naar Florida.
Ik heb een interview gelezen waarin hij zegt : Ik wist dat het erg gesteld was met de Amerikanen maar zó erg dat had ik nooit verwacht...
|
En een reportage gemaakt door iemand die reeds met zo'n vooringenomenheid is vertrokken, raadt u ons aan als zijnde interessant?
U verwijt bepaalde mensen op dit forum (Seba, Antoon, ...) blindelings alles wat Amerika doet goed te keuren en Bush te verheerlijke en dergelijke meer, maar u doet doodeenvoudig net het omgekeerde. Waarin onderscheidt u zich dan van hen vraag ik mij zo af?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|