Discussie: 0110
Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2007, 22:12   #91
Vlaamse Tempelier
Burger

Vlaamse Tempelier's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Leuk hè, zo'n hellend vlak ? Het is wel een drogredenering, maar laat dat de pret niet bederven. Je overdrijft zo in je stelling dat het belachelijk wordt, want dat kan je wel weerleggen.
Het ander was iets te moeilijk om te weerleggen, hè ? Dat het Vlaams Blok teert op tweedracht, en die dus graag zo hoog mogelijk ziet oplaaien.

In het geval dat meneer De Man toch nog mee zou lezen (wat me zou verbazen): Waarom hebt u een forumsessie toegezegd ? Is het niet de bedoeling om al discussierend en debaterend het over partijstandpunten te hebben ? Praten met de mensen die al voor u zullen stemmen, daar is niks aan, maar debateren met de andere zijde, om ze uw standpunten doen in te zien, daar is enig talent voor nodig. Ik verwacht dan ook dat u de redenaarskunsten onder de knie hebt, en ik kijk ernaar uit hoe u ze misschien in de volgende discussies eindelijk zal aanwenden.
U merkt terecht op dat ik bewust overdreef tot in het belachelijke en absurde toe. Tegenstanders trachten steeds het VB in een zodanig slecht daglicht te stellen alsof praktisch alles wat slecht gaat in de samenleving hun schuld is. Ik heb die infantiele redenering dan maar gewoon doorgetrokken om duidelijk te maken hoe absurd dergelijke mentaliteit wel is.

Laatst gewijzigd door Vlaamse Tempelier : 18 januari 2007 om 22:13.
Vlaamse Tempelier is offline