Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.D.R.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.D.R.
Stel dat een moslim met hoofddoek hulp komt vragen,vooral eten voor haar kind dat deze voeding dringend nodig heeft.
Men weigerd eten te geven vanwege de hoofddoek.
Het kind sterft aan ondervoeding.
Wat denkt u dat de gevolgen zijn(remember Borgerhout?). 
|
Zo nu bepalen eventuele gewelddaden van moslims al de gedachtengang van P.D.R . Bon, dat is zijn zaak maar als een moeder haar hoofddoek niet wil afdoen om eten te krijgen voor haar kind dan is dat voor mij géén moeder meer maar een godsdienstfanate, en die horen opgesloten te worden in een kwietengesticht, het kind is trouwens beter af zonder zo'n 'moeder'!!!
|
Geachte Eugene,ik ken hier in Vlaanderen,heel veel ouders(geen moslims)die hun kinderen verwaarlozen,ouders die ook in een psychiatrie thuis horen.
Dan praten wij niet over het dragen van een hoofddoek,maar wel over fysisch geweld,incest,ondervoeding,tot zelfs kinderen die in de winter op hun blote voeten naar school moeten(geen kinderen van vreemde origine) 
|
Ik zie niet wat het een met het ander te maken, moeders voor moeder heeft een huisreglement, en het is niet omdat dat huisreglement niet in het kraampje van wie dan ook past dat 'moeders voor moeders' nu ineens zou moeten toegeven omdat het hier weeral eens over moslims gaat die blijkbaar wel de 'geneugten' graag ontvangen maar voor wie géén reglement zou mogen tellen. Ieder gelijk voor de wet is niets teveel P.D.R, en indien hun moslim-zijn dan toch voorgaat op de gezondheid van hun kind, dat ze dan naar de een of andere moskee of zelfs naar het AEL gaan bedelen voor hulp, wedden dat ze van een kale hongerige reis zullen terugkomen!!!.