Citaat:
Een 'mening' dus... en ik mag die mening niet grappig vinden? Want da's dan weer mijn mening. Ik heb je al een aantal keer gewezen op de kortzichtigheid waarop je mening is gebaseerd, maar hey... je hoeft uiteraard niet te argumenteren of redeneren hoor. Een 'mening' is uiteindelijk als een aars: iedereen heeft er eentje.
|
Ik vorm mijn mening aan de hand van een hele hoop factoren, ik heb geen zin om ze hier neer te pennen. Dit was niet het nut voor deze topic. Idd, iedereen heeft er 1 en die van iedereen is even nuttig, belangrijk,...
Citaat:
nope, je 'mening' wordt er niet minder grappig om.
|
Weten wet je wil é, je spreekt jezelf tegen

Idd grappig.
Citaat:
Hoeveel weet jij eigenlijk over de werking van het gerecht? Buiten wat de gazetten en de boekskens schrijven? Of is het toch dat wat simpele 'tariferen' van misdrijven zonder gehinderd te zijn door enige kennis van het dossier of de context?
|
Ik hoef de werking van het gerecht niet te kennen om te kunnen oordelen of sommige straffen te laag zijn. En ik heb de werking van het gerecht niet nodig om te weten dat je op geen enkel vlak iemand een zwaardere straf kunt geven voor diefstallen dan voor het onder invloed doodrijden van 2 personen. De werking van het gerecht laat mij hierbij koud en zal me een worst wezen.
Citaat:
Een advocaat wordt niet ontslagen en problemen heb ik nooit gehad. Ik ben gestopt omdat ik het me kon permitteren.
|
Het ligt er maar aan of je voor een advocatenbureau werkt of niet é. Mijn schoonzus is advocate en kan wel degelijk ontslagen worden door haar baas.