Discussie: Nieuwe Partij
Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2007, 14:56   #8
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris van Severen Bekijk bericht
Het enigste wat ik tracht te bekomen met deze nick zijn idiote opmerkingen als die van u van waarschijnlijk mensen die niet verder kijken dan het uiterlijk. U discrimineert op enkel mijn naam terwijl u helemaal niets weet over de principes waarvoor ik sta?

Is het omdat ik respect heb voor wat een man als Joris van Severen in het begin van zijn carriere probeerde te bewerkstelligen en als eerbetoon aan zijn inzet en moed (ik spreek niet, lees nogmaals niet, over zijn ideologie) zijn naam gebruik op een politiek forum dat ik mezelf voor doe als deze persoon? Het verbaasd mij dat een student filologica niet verder kan kijken dan zijn neus lang is.

Uw opmerking is dan ook totaal irrelevant en draagt niets bij aan de waarde van dit topic. Ik vraag daarom niet specifiek naar de voorwaarden van een oprichting van een partij, tevens kan een al bestaande partij (voorbeeld het Vlaams Belang) volledig ingaan tegen gevestigde waarden maar mijn vraag is of het ook mogelijk is om dit effectief te verwezelijken.

Om de andere vragen te vinden kijkt u best even in de eerste post.

Ow boe-hoe

het is licentiaat politieke wetenschappen, en voor u meneer de licentiaat politieke wetenschappen.

Centraal in de Weltanschauung van Van Severen staat orde en hiërarchie, dit in tegenstelling tot chaos en gelijkheid. Uw nick Van Severen noemen is al belachelijk, dan nog eens beginnen onder die nick over het oprichten van partijen... Allé soit, ik heb u genoeg aandacht gegeven, terug naar de voetnoten van de geschiedenis gij.
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden