Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2007, 23:08   #149
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk bericht
Het station was tot 2002 inderdaad nogal onveilig, maar het vorige college o.l.v. Leefbaar Rotterdam heeft dat probleem opgelost. Nu is het een bouwput vanwege de komst van een geheel nieuw, veel groter station en vanwege de aanleg van Randstadrail en de HSL.
Wel ik moet zeggen dat ik er niet echt gerust op zou geweest zijn, waar mijn zus wou studeren was echt naast dat station. En wij zagen het dan nog in de vroege avond. Een vriend van me heeft ook op doorreis eens in Nederland een paar uurtjes moeten wachten in het station van Rotterdam. Dat was de late ochtend en toch slaagde hij erin om twee keer door dezelfde man (hard)drugs aangeboden te zijn.

Wel indrukwekkende hoge gebouwen en er was ook wel een gezellig mooi verlicht pleintje met een Pizza Hut.

Citaat:
De Euromast ben ik eigenlijk nog nooit opgeweest.
Wel het jammere is dat (maar dat kan nu anders zijn) je gewoon in die extra toren maar even kan zijn, het is zoals een pretparkattractie, je gaat zitten, dat ding vliegt omhoog, je krijgt een mooi zicht, en dan ga je naar beneden en ga je uit je stoel.
Wat je ook kan doen is aan koordje (onder begeleiding) naar beneden gaan. Maar dat heb ik niet gedaan.