Ahja, nu u er mij aan herinnerd, JBH, ik had nog een vraagje voor u in de discussie met Mr. De Man in een topic waarin u gepost had, ik had graag uw mening daarover gehoord (over wat ik stelde in mijn reply).
Anderzijds had ik ook graag geweten wat u bedoeld met een zweeppartij?
Aan baarle: Het is inderdaad duidelijk dat u die regeltjes niet bemachtigt, die duidelijk erg nuttig kunnen zijn in een deftige discussie. Het gebruiken van quote's, stelling van de andere persoon en deftige bewijsvoering is in ieder geval een pak duidelijker dan zomaar wat afleuteren (zoals u het komt te vertellen) van onsamenhangende beschuldigingen die door niemand anders ooit geopperd zijn, helemaal irrelevant zijn en ook helemaal niets bijdragen aan de waarde van die discussie.
Als u zou duidelijk maken waarom ik beter geen bewijsmateriaal aanbreng, waarom ik best zonder quote's werk en beter de woorden in iemand zijn mond kan leggen dan te luisteren naar wat de andere te zeggen heeft dan bestaat de kans dat u mij zelfs kan overtuigen. Mits duidelijk naslagwerk en bewijsvoering natuurlijk..
|
|