Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2007, 16:12   #75
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Met alle respect labyrinth, ik heb niks tegen een beetje kritiek op het beleid van de groene zijde. Zelf heb ik daar de tijd niet voor en, ik ben heel blij dat anderen daar tijd voor maken, want ons milieu is weldegelijk belangrijk.

Maar zolang we niks beters in de plaats kunnen stellen dan kernenergie om ons goedkoop en efficiënt van energie te voorzien...

Dat afval is inderdaad een probleem, maar andere energiebronnen hebben ook hun problemen. En ik denk dat als we die problemen op de apothekerweegschaal leggen, zo nog altijd doorweegt in het voordeel van kernenergie. Hopelijk veranderd het ooit, maar dat is nu nog niet zo. Of heb ik het verkeerd voor?

Paulus.
De apothekerweegschaal weegt voor het ogenblik enkel voor de welstellenden, de anderen profiteren er zelfs niet van ........ en zij die na ons komen al helemaal niet.
labyrinth is offline