Discussie: CGKR partijdig?
Los bericht bekijken
Oud 6 november 2003, 01:07   #18
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ja Fons, het is jammer dat door het gedrag van een bepaalde vreemde gemeenschap andere vreemdelingen mee worden verketerd, maar als ik uw post zo lees, begijp je blijkbaar ook wel waar het paardje gebonden ligt.

Het is jammer dat mensen die het dan wel goed menen, getreiterd worden door de staat, terwijl ze diegenen de ze zouden moeten "treiteren" gewoon maar laten doen.

Dat is dan ook de reden dat dat hier een apenland is, hier wordt constant gemeten met twee maten en twee gewichten, wie is er interresant, lees wie kiest voor ons en het plebs.

Wij behoren tot het plebs, de potentiele blok kiezers, de sukkels die alle dagen gaan werken, en die enkele vreemdelingen die hier binnenkomen, omdat ze hier moeten zijn voor hun werk, of de echte assielzoekers, diegene die het echt van doen hebben, worden aan hun lot overgelaten, doordat er een hoop economische profiteurs, ook proberen binnenraken, ...

En dan wordt er nog zo'n centrum opgericht ter promoting van de vlaminghaat en het bestrijden van het blok. ... want het is daar waar het CGKR voor staat, ... zoveel mogelijk blokkers vervolgen... dat is het doel, ...

Dat is ook het doel van het vreemdelingenstemrecht, de vreemdeling voor de kar van de rooi spannen om de autochtone bevolking ne kloot af te draaien en het blok terug te dringen.

Ik heb er geen probleem mee als uw vrouw uit Nigeria komt, als zij zich aanpast, en zij zich laat naturaliseren, heb ik er zelf geen enkel probleem mee dat ze mee gaat stemmen. Maar als inwoner van dit land, zal je zelf ook wel begaan zijn, met wat uw toekomst u hier zal brengen, en die kan alleen maar goed gaan, als de mensen die hier nieuw aankomen ook in ons systeem meedraaien.

Zolang dit niet het geval is gaat het probleem allen maar blijven groeien.
Mijn vriendin is van Zuid-Amerika, zij studeert cello. Wij hebben geen rotte frank nodig van de staat, zij woont bij mij. Elke maand staat de veldwachter aan mijn deur om te vragen of ze hier wel degelijk woont, en stelt hij vragen uit ons privé leven. Ze is nog maar 3 maanden hier en spreekt perfect Nederlands.

Waarom wordt diezelfde procedure niet bij Marokkanen toegepast?
giserke is offline   Met citaat antwoorden