Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2007, 18:34   #41
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Ja, en dat heeft te maken met de visie op het progressieve verloop naar het communisme, zie discussie tussen Proudhon en Marx ("Armoede van de filosofie").
Weeral iemand die vergeet dat er niet alleen marxisten zijn bij "extreem-links". Ik zou nog medelijden gaan krijgen met de anarchisten

Citaat:
Neen, dat zijn exponenten van de economische onderbouw, dus daar zitten ook al de verschillen.
Anarchisten, anarcho-kapitalisten, marxisten en andere "extreem-linksen" hebben uiteraard geen verschillen in economische onderbouw

Citaat:
Man, hou eens op met janken. Wij willen gewoon geen samenwerking, dat is alles. Tolerantie betekent ook ons standpunt accepteren, al smijten we jouw spreekwoordelijke ruiten in.
Tolerantie betekent dat je ermee kunt leven om samen te werken met mensen die over bepaalde aspecten totaal andere ideeën heeft. Ik heb er geen problemen mee om samen te werken met een marxist. U heeft blijkbaar wel problemen met samenwerking met een fascist. Dat maakt u de intollerante onder ons.

Ik accepteer jouw standpunt in de zin dat ik erg geen probleem mee heb dat je anders denkt. Misschien is dat een houding die je ook eens moet aanleren. Tolerantie kan erg verlichtend werken
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden