Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Wel van Patriot had ik helemaal niet zo'n antwoord verwacht; ik dacht toch dat je ook effe lid geweest was van Vivant of niet soms? Je bent dus tegelijk van 2 partijen lid geweest? Dat iemand de account zou gehackt hebben is tja... ik vind er geen woorden voor.
|
Patriot is wel degelijk, samen met Bruno Yammine, overgestapt naar VLD/Vivant. Het is echter niet verboden van meerdere partijen lid te zijn. Meestal wordt dit niet van de daken geschreeuwd zoals Bruno en Bob dat deden. Patriot heeft bovendien duidelijk genoeg gemaakt dat hij zijn buik vol had van het schitterende ego van zijn ex.partijvoorzitter. Volgens hem volgden een groot aantal bub-leden hém, dus NIET langer Hans van de Cauter.
Dat Bob Vangeel bevriend bleef met een aantal bubbels klopt dus, maar dat hij altijd lid bleef van de bubbelclub zeker niet. Hij stak misschien zijn lidkaart niet meteen in brand, maar zeker wél de brug tussen hem en Hans.
Ik heb nooit begrepen hoe Hans Bruno en Bob opnieuw onder het bubbeldak heeft gekregen, en zelfs tot zijn meest slaafse volgelingen heeft gemaakt, maar ik twijfel er niet aan dat we niet lang meer op de opheldering van dit mysterie zullen hoeven te wachten. Volgens mij MOET het gezond verstand van Patriot eens de bovenhand krijgen, al was het maar uit welbegrepen eigenbelang. Uit een sekte kan iedereen weggeraken die (nog) niet volledig gehersenspoeld werd. Uit de royalistische invloedsfeer van Ruben en Hans moet dat dus ook kunnen.