Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche
We zullen zien hoeveel leden we hebben na een maand en dan evolueer ik de situatie, trouwens de CAP noemt een actie met 20 man ook al een succes.
|
De CAP is nog in volle opbouw. Het is eigenlijk raar dat men als genuine linkse op het moment dat iets als CAP op de steigers staat, en waarmee er dus een kans bestaat om over een matter of time het belangrijkste linkse feit in jaren te realiseren, zich gaat bezighouden met het uit de grond stampen van nog iets anders waar de discussies over waar de organisatie zich voor moet inzetten (programma) nog veel moeilijker moet zijn (want er zitten fasco's bij). Je zou verwachten dat iedere genuine linkse persoon zich eerder voor CAP zou inzetten en trachten van die organisatie een succes te maken.
Het is geen wonder dat Illusion meer sympatie wekt in het rechtste forum dan in het linkse. Hij staat namelijk veel dichter bij rechts dan bij links, als je zijn uitleg leest.
Als ik met een dergelijk voorstel op de proppen zou komen, maar zou zeggen dat internationalisme en egalitarisme WEL onderdeel moeten vormen, dan zouden die rechtsen minder mals reageren, en in dit forum zou ik niet het verwijt krijgen een rechtse te zijn, maar wel dat ik nogal in de war ben precies...