Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2007, 10:12   #479
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
a) ....
b) dus je bent het er al mee eens dat de koran "letterlijk" volgen overeenkomt met samenzweren tot moord en pedofilie. Fantastisch. Dat is exact waar we willen geraken.
Ik heb je a) gedelete, per ongeluk. Wil je wel ophouden met die fotootjes te posten ? Ik heb er geen behoefte aan, en het is een goedkoop pathosargument waar je niet verder mee geraakt in een discussie.

a) Zijn er geen gemeenschappen de islamgemeenschap in de meerderheid leeft en christenen er vredig naastleven ? Ik dacht het niet. De Armeense volkerenmoord... En ik mag het niet hebben over de Kruistochten, omdat dat te lang geleden is. Die volkerenmoord had trouwens bovenal politieke en wereldse motieven.

b) Denk je echt dat mijn discours erop gericht is om fundamentalistische moslims te ontkennen ? Lees dan nog maar eens terug. Het letterlijk interpreteren van een godsdienstige tekst, een fundamentalistische interpretatie, is per definitie de verkeerde, volgens mij en volgens velen. Moord en pedofilie is fout volgens mij en volgens velen. Wat heb je nu bewezen ? Je blijft met dezefde holle leuzes afkomen die ik al enkele keren heb ontkracht.

Ben je nu tegen de islam of tegen godsdienst in het algemeen ? Neem mijn laatste post naar jou in acht, hè.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden