Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
alpha, ik veronderstel dat je vraag aan mij gericht was? Wat je eerste uitspraak betreft kan ik je volgen, vrijheid is immers nooit absoluut.
En wat het cordon betreft : Nu je het erover hebt, dit is volgens mij de grootste stommiteit die de zelf verklaarde democratische partijen konden doen, en 1 van de hoofdredenen van het succes van de 'underdog'. Ik krijg het vooral op mijn heupen van de arrogantie van sommige partij voorzitters die vooral in verkiezingsshows geen onderscheid kunnen maken (publiek toch niet) tussen politieke en persoonlijke aanvallen. Je kent het wel : Ze willen 'er' niet naast zitten, ze geven vooral geen hand, ze praten 'er' niet rechtstreeks tegen, enz... Het kunnen kleine zaken lijken maar het zegt vooral veel over de tegenstrever natuurlijk. Maar dit uiteraard volledig terzijde.  ...en neen, ik heb geen VB lidkaart...
|
Die vraag was niet aan jou gericht maar ik vind het ook een blunder.
Een maatschappelijk probleem, dat leeft onder de bevolking en dat zich vertaalt in een stem voor een partij, zonder meer onder de mat vegen, getuigd van verregaande arrogantie en minachting voor het 'plebs' door de politieke elite.
( In alle eerlijk stond ik kort geleden nog achter het Cordon)