Discussie: Lijst Dedecker
Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2007, 11:42   #5
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Vereecken Bekijk bericht
Laten we een front vormen tegen een soms té linkse pers en media, de zelfverklaarde pausen van de politieke correctheid. Eenmaal om de zovele jaren krijgen wij burgers, de grijze massa, de kans onze stem te laten horen. Laat ons deze kans nemen en sommige politici duidelijk maken dat we hen niet meer geloven, dat we hun foldertjes en foto's op de markten en andere evenementen niet hoeven en dat we genoeg hebben van deze slijmballen.
Ik weet dat velen zullen denken dat ik een overtuigd kiezer van Vlaams Belang of extreem rechts ben. Niets is minder waar alhoewel ik vind dat het Vlaams Belang en zijn mandatarissen niet minder democratisch zijn dan welke andere partij ook.
Als overtuigd liberaal met respect voor iedere medemens ben ik de huichelarij van Verhofstadt-Somers-De Wael-De Croo beu.
Zij, samen met de SP.A en Spirit, verkopen en verloochenen Vlaanderen.
Wij als burgers hebben niet alleen de plicht te zorgen dat wij het nu goed hebben, maar vooral de plicht om te zorgen dat de volgende generaties van onze kinderen en kleinkinderen kunnen leven in een Vlaanderen dat inderdaad welvarend is en niet onder de knoet zit van wie dan ook.

Rudi Vereecken
Hear hear!

Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 januari 2007 om 11:43.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden