Discussie: overbodig
Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2007, 20:04   #28
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scofield Bekijk bericht
Dat van die nummers wordt wel wat belachelijk, maar die prikkeldraad: waarom niet het omgekeerde?
weg met de omheiningen in het stadion, die alleen maar agressie oproepen.
(engels voorbeeld, land met de meest besproken hooligans)

Engels voorbeeld,tja,die zorgen er buiten dan wel voor dat het verkeerd afloopt.Of als ze in den buitenland komen,dan zit het er hem altijd tegen.

En of gba-antwerp zonder omheining goed zal aflopen,ik hou m'n hart al vast.
En anderlecht-cl brugge.

Westerlo zitten meer kinders dan wat anders,die hebben niet eens een spionkop,laat staan harde kern.

De zwaarsten in 1ste klasse zijn anderlecht,cl brugge,standard,gent,genk,lokeren vooral in deze ploegen zitten zware en gevaarlijke gevallen,het is verminderd buiten vroeger maar zelfs nu nog gebeurt er wel nog het één en ander maar verzwijgen ze zoveel mogelijk in de media.

Ik ben vorig seizoen nog met de auto naar zurich-gent weeste kijken voor intertoto en nog voor de match kwamen er opeens een 20-30 tal man van zurich op gent supporters afgestapt mee knuppels en dergelijke meer,tja,wat moet je dan doen?Juist,weglopen was al zo goed als onmogelijk en is ook laf vind ik op zo'n moment,je moet jezelf verdedigen en hopen dat jij er als sterkere ervanaf komt.

Ps;ondanks de mannen van zurich gewapend waren hebben ze het onderspit moeten delven,probleem was dat die van ons met nog iets meer waren en er een aantal zware jongens meewaren.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 23 januari 2007 om 20:09.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden