Discussie: Waarom?
Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2007, 16:06   #443
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ondertussen is wel duidelijk geworden dat er met Jantje eigenlijk geen zinnige discussie te voeren valt. Niet alleen ik kom tot deze conclusie; ook andere forumdeelnemers stuurden PB's rond waarin ze tot dezelfde slotsom kwamen. Jantje gaat er immers van uit dat hij zomaar zaken kan poneren zonder ook maar enige bewijslast aan te brengen. En als het wat te moeilijk wordt, probeert hij er alles aan te doen de discussie in een ander vaarwater te brengen.
Waarom zou ik mij aan jou storen, je vraagd achter zaken die door iedereen geweten zijn maar nergens op papier terug te vinden zijn of je moet een hele bibiotheek op het forum plaatsen.

Maar als je wil, zoek maar eens hoeveel mensen hun werk verloren hebben door het verdwijnen van de golf-productie in Vorst en zoek maar eens uit vanwaar die mensen allemaal kwamen.

Of hoeveel mensen hun werk verloren bij de sluiting van Sabena. Zelfs de staat is daar nog niet uit en jij wel dan even duidelijke sites met de tewerkstelling die de petrochemie geeft. Wel je kan daar snel achter komen, sluit deze sector volledig en je zal het dan wel zien.

Je wil sites met berekeningen over hoeveel mensen er van Vlaanderen naar de ardenne verhuizen nahun pensioenering, maar je weet zelf ook dat dit onder de wet van de bescherming van het prive leven behoord en dat er tot nu toe nog geen enkel instelling zich heeft bezig gehouden met een dergelijke telling.
En de Vlaamse en Waalse politieke partijen zullen zich echt niet haasten om zulke tellingen te laten uitvoeren, want die passen niet in hun kraam.

Degene die hier de lompe zijn, zijn zij die zich tevreden stellen met lijsten vol cijfers zonder er verder bij na te denken.

De cijfers waar jij achter vraagd, zullen er pas komen als de politici daar voordeel uit kunnen halen. Verder zullen we daar idd slechts een raming van kunnen maken door wat we zien en zelf vaststellen.
Jantje is offline