Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz
u met uw radicaal / marginaal clubje dat zou oproepen tot verzet & desnoods geweld zal snel het zwijgen worden opgelegd indien het zover komt, zelfs door de partijtop
|
Denkt u nu echt dat de partijtop van het Vlaams Belang zoveel morele zeggenschap heeft over de radikale Vlaamse Beweging? Nee wacht, laat me dit anders zeggen. Denkt u nu echt dat de partijtop van welke partij dan ook dan ook enige zeggenschap heeft over de radikale Vlaamse Beweging?
Kom, kruip terug in de duistere grotten, neem het gematigde liberale gedachtegoed goed vast en zorg ervoor dat niemand aan uw "Precious" durft twijfelen. Maar verschiet ook niet als op een dag enkele dapperen het komen halen voor het te vernietigen.

Citaat:
Karel Dillen heeft zijn taak prachtig gedaan, maar we leven nu in een andere samenleving als toen, en dat vereist een andere aanpak.
|
Karel Dillen stond/staat niet echt bekend als een gematigd watje. Personen zoals u kunnen alleen walging oproepen bij hem.
Citaat:
Annemans,Dewinter & Vanhecke hebben nu de macht, 2 van deze drie willen een zachtere lijn volgen, wie ben ik om hen tegen te spreken 
|
Dus u durft te zagen op het democratisch gehalte van de VLD, maar geeft hier zelf toe dat een partij die een kwart van de Vlamingen als kiezers heeft door een troika wordt bestuurd. Logica?
Ik heb daar persoonlijk geen probleem mee, maar ik ben dan ook noch absoluut democraat, noch partijlid/-slaaf.
Citaat:
omdat u dat vindt? mensen met gezond verstand weten goed genoeg dat de partij de goede kant uitgaat, ze worden groter en groter
|
U weet toch wat er gebeurde met de kikker die zich altijd opblies om groter te worden dan de os?