Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2007, 20:00   #87
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carina Bekijk bericht
De Leuvense correctionele rechtbank heeft dinsdag Kevin J. en Bart C. veroordeeld tot een gevangenisstraf van drie jaar waarvan de helft met uitstel.

De twee skinheads uit Tienen waren op 26 augustus 2006 betrokken bij een racistische aanval op een 18-jarige Slovaakse jongen.

Het slachtoffer, Peter Damyi, kreeg een hoop slagen en schoppen en ook vier messteken in de buik. De messteken werden toegediend door een minderjarige die dinsdag niet terecht stond.

Volgens de rechtbank ging om een duidelijk geplande expeditie die gemotiveerd werd door een gewortelde haat tegen vreemdelingen.

De gevangenisstraf van drie jaar werd voor de helft met uitstel uitgesproken. Eén van de voorwaarden is dat de twee veroordeelden niet meer mogen deelnemen aan activiteiten van extreemrechts.
Ik ben voorstander van de doodstraf.
Als de heren lid zijn van een extreem rechtse organisatie én schuldig aan het bovenvernoemde delict dan vind ik dat deze heren bij het eeerstkomende ochtendgloren mogen gehangen worden tot de dood er op volgt.

Voor leden van de rechtse familie, hoe extreem ook:
Integer vitae scelerisque purus!

Citaat:
Beide heren zijn lid van het extreme Vlaams Belang
Eindelijk eindelijk!....een Vlaams Belang dat de extreme weg opgaat...Beatae memoriae!