Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Juist, Zeno, en er vooral niet bij vertellen dat die onder de rubriek 'Humor' stond, en dat er ook Waalse haan was die in een hamer-en-sikkel verandert he... 
|
Het blijft puur onverdraagzaam en racistisch. Ofdat alle mensen die zich een beetje vlaming noemen nazi's zouden zijn.
En ofdat alle Walen communisten zouden zijn.
Als jij dit humor noemt dan ben je nog zieliger dan zij die in korte broek op de Belgische Vlag stonden
Trouwens er loopt hier op het forum torouwens ook iemand rond die in zijn onderschrift een klein wezentje op een Vlaamse vlag laat pissen. Niet kinderachtig zeker? Ooit al gehoord van selectieve verontwaardiging?
Vlaamse groeten
Erwin
|
Ik vind dit zeer zeker niet grappig, en ook ik zou liever hebben dat er wat respect voor de Vlaamse vlag getoond werd - ik ben immers niet tegen de Nederlandstalige Cultuurgemeenschap van het Koninkrijk België.
Maar deze foto slaat toch wel alles. Ik wil niet veralgemen, en jou zeker niet met die walgelijke landverraders en ziekelijke hitlerknechtjes ('t zijn voorposters) associëren, maar ik heb toch nog geen enkel Vlaams-nationalist horen zeggen dat wat die mensen doen verkeerd is. En dat is spijtig.
|
Ik denk dat de meest Vlaams-nationalisten niet echt de tijd en zin hebben om wat op Belgische vlaggen te gaan staan. Mensen zoals pakweg Geert Bourgeois en Frieda Brepoels willen ook Vlaamse onafhankelijkheid maar willen dit met dialoog bereiken. Zo zullen ook de BUBkopstukken (sorry maar ik ken de namen niet) een unitair België willen bereiken. Als daar een Vlaamse vlag zou liggen waren de BUB'ers ook niet de eersten om dit te verwerpen.
Ten slotte wil ik toch nog iets opmerkelijk zeggen: als er op een Belgische vlag wordt gestaan schreeuwt men moord en brand terwijl er op de meir bij elke betoging meerdere Amerikaanse vlaggen de verbranding moeten ondergaan. Hierover geen krimp. Heeft het er iets mee te maken dat het op de meir allochtonen waren?
Erwin