Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 11:45   #4
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Dit is te gek om woorden ...

Natuurlijk is een langdurige werkloze lui!
Jaja, langdurig werklozen zijn lui Ik, als langdurig werkloze zal het wel beter weten zeker. Jouw mening is het zoveelste bewijs dat de haatcampagne van Verhofstadt, Vandenbroucke en co zijn vruchten afwerpt.

Citaat:
U bent mij maar een rare kwibus hoor... Een werkloosheidsuitkering is volgens u helemaal normaal! De gemeenschap MOET betalen voor iemand die niet WIL werken? Dat is helemaal gek... Wie bent u om te beslissen dat ik u geld moet geven?
Betalen voor iemand die niet wil werken??? Daar wil ik dan bewijzen van zien. Mensen zonder uitkering zetten is hetzelfde als de doodstraf geven. Waarom niet meteen een spuitje?

Citaat:
Het gekste is nog dat u dan nog eens het vld bekritiseerd die juist het probleem aanpakt... Nog gekker is dat u woorden als nazis durft in de mond te nemen!
De vergelijking met nazis is helemaal niet gek. Werklozen krijgen tegenwoordig overal de schuld van en worden constant neer gezet als luie parasieten die alleen maar geld kosten. Wat mij betreft zou men dergelijke beschuldigingen dringend strafbaar moeten maken.

Laatst gewijzigd door debbie : 26 januari 2007 om 11:52.
debbie is offline   Met citaat antwoorden