Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 12:44   #24
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva Bekijk bericht

Help de druk van de democratische partijen om de VB-retoriek over te nemen, mee verminderen. Dan gaan je belangen een beetje veiliger zijn. Het heeft geen zin Verhofstadt tot zondebok te maken. Je hebt ook een verantwoordelijkheid. Als je al eens zou beseffen wat je aan Verhofstadt hebt, dan zou dat al heel wat zijn.
kijk het Vb wil na de allochtonen ook de werklozen vervolgen. Armen zien dat te vaak over het hoofd en je hebt gelijk dat armen met op het VB te stemmen hun belangen het meeste schaden.

maar de vld of de spa gaat de armen dus niet terughalen door ze te vervolgen zoals nu en uit te maken voor luiaards.

als ze dat willen begrijpen en toepassen dan kunnen ze dat volgens mij wel en het is net dat dat we hen proberen duidelijk te maken

we moeten echter wel door een olifantenvel heen dringen want het armoedenegaitionisme-en relativisme is heel groot

het stilzwijgen van DeHeer Marinower en ook de censuur die hier totaal onterecht reeds op mijn vraag van toepassing was is in deze contekst heel veel zeggend
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2007 om 12:48.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden