Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Vond dus 4343 jobs voor iemand met een A3 het diploma dat de meeste oudere (+40) hebben. En dit over heel Vlaanderen, dus iemand die alles kent met een A3 en nog mee kan met een twintiger heeft kan op een job.
Maar van zodra je een streekt begint in te geven kom je regelmatig op de keuze tussen max 10 jobs en als je dan ook de studierichting invuld kom je vaker een mooi rondje tegen dan 2.
Dus waar zijn die jobs voor de oudere laaggeschoolde werklozen?
|
er zijn in vlaanderen in totaal iets van een 45000 probleemvacatures. er zijn ongeveer een half miljoen werklozen. zelfs indien ze dus alle ingevuld raken zijn er nog honderduizenden werklozen die uit de boot vallen.
wat wij vragen is dat verhofstadt in plaats van zich blind te staren op deze vacatures de weg opzet zoals het een echt liberaal betaamt voor het ondernemen vanuit de werkloosheid zodat mensen zelf hun eigen job ineen kunnen steken. Ondernemen vanuit de werkloosheid is tenzij je een rijke suikernonkel hebt nu onmogelijk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|