Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 13:54   #121
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
We weten allemaal dat het Vlaams Blok zoals opgericht door Karel Dillen duidelijk solidaristisch geïnspireerd was. Toch was een liberale toets er al van in het begin bij met Lode Claes (VVP, een van de kartelpartijen uit het VB).

Die tweespalt heb je nu nog altijd. Mijn vraag is: wie is nu eigenlijk wie in het Vlaams Belang?

Het is duidelijk dat Alexandra Colen liberaal is, maar wat met andere kopstukken? Gerolf Annemans verdenk ik ook van liberale sympathie. Frank Vanhecke zou ik eerder in het solidaristische kamp thuis brengen. Of vergis ik mij?
Ik hoop liberaal omdat ze dan een enorm electorale bron aanboren door het verraad van de VLD.
Ik hoop rechts omdat ze dan een enorm electorale bron aanboren door het verraad van de CD&V.
Ik hoop solidair omdat ze dan een enorm electorale bron aanboren door het verraad van de sossen.
Ik hoop Vlaams Nationalistisch omdat ze dan een nog groter verraad kunnen afstraffen van Spa, VLD én CD&V (inclusief de respectievelijke appendixen).