Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 14:40   #45
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
waarom neem je aan dat een werkloze niet WIL werken? er zijn 24000 vacatures in knelpuntberoepen terwijl er 600000 uitkeringsgerechtigde volledige werklozen zijn (tel daar andere categorieën bij op en je komt aan ongeveer 7 �* 800000 voltijdse equivalenten).
Hold on... Ik zeg wel degenen die werkloos BLIJVEN! En ik blijf erbij als je een lange periode werkloos blijft ben je een luiaard!
De regering zette het systeem van de dienstencheques op poten om mensen werk aan te bieden. De regering geeft een uitkering aan mensen die zonder werk blijven zitten. Er is werk!
U cijfer van 600 000 haalt u van waar?
Wat zijn die "andere categoriën"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
daarenboven zijn interimjobs helemaal geen volwaardige jobs. daarmee kun je geen toekomst uitbouwen. er zijn zelfs gevallen bekend van mensen die sterven (!) terwijl ze een interimjob doen omdat ze zodanig hard werken in de hoop een vaste job te krijgen.
Dan bestaat daar een bron van nietwaar mag ik die even ik zou dat even van dichter bij willen bekijken...
Interim jobs hebben ondernemers zelf niet graag het zijn werknemers die deze graag doen voor afwisseling!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden