Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 16:18   #125
Isabella
Burgemeester

Isabella's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
als je niet komt opdagen dan krijg je idd ontslag wegens dringende reden. Het beste dat je kan doen dat is beginnen zagen over je loon en vooral je collegas opzetten tegen het werk. Wees gerust dat je dan snel je ontslag om één of andere reden krijgt. Je kan ook gewoon heel traag beginnen werken of je kan materiaal van je werkgever aan de lopende band "per ongeluk" stukmaken bvb.

Denk aan je kids zou ik zo zeggen, zoek werk in t zwart desnoods maar laat je toch niet uitbuiten aan een hongerloon.
tja maar ik doe mijn werk wel heel graag hoor eigenlijk. Ik heb toffe collega's.
Ons loon is niet om over naar huis te schrijven, maar het staat wel altijd de 28ste netjes op de rekening, altijd correct, maaltijdcheques ook al is het 'maar' 15euro.
Het is een bedrijf vol vrouwen, dat wel, maar dat maakt dat er ook meer begrip is als vb later bent omdat je zoontje ziek is en naar de oma moest gebracht worden ipv de onthaalmoeder.
En met die nieuwe maatregelen, waar men je oproept naar de rva om uit te leggen waarom je vb na een jaar nog geen job hebt en na een aantal berispingen verlies je dan je uitkering en heb je geen andere keuze meer om te werken. Ondertussen ben je dan zolang al uit het arbeidsparcours dat je alweer een heel andere levensstijl en levensritme hebt en dergelijke.
Ook het huren van een huis of appartement gaat tegenwoordig niet meer tenzij je een aantal opeenvolgende loonstroken kan voorleggen.
ALs je ergens een lening wil afsluiten moet je loonstroken hebben.

Enkel en alleen zou het welkom zijn moest men vb bij alleenstaande ouders de kinderopvang terugbetalen of volledig aftrekbaar maken.
Isabella is offline   Met citaat antwoorden