Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 18:08   #130
solon
Vreemdeling

Standaard

Even eens een verhaaltje vertellen voor wie het interesseert !!

Er was eens een Professorke in de Letteren, revisionist achter zijn uren, die mordicus -tegen alle getuigenissen en gezond verstand in- volhield dat er nooit gaskamers in Auschwitz waren geweest.

Toen hij daartoe de tijd gekomen achtte (dat was in het begin van de jaren tachtig), zond hij zijn vertrouweling, eveneens een overtuigde aspirant-revisionist naar Auschwitz met als opdracht documenten te verzamelen, ten einde zijn "revolutionaire" en "wereldschokkende" stellingen aan te tonen...want sedert 1974 begonnen de probleempjes zich voor hem op te stapelen.

En die vertrouweling ging met veel moed aan de slag en werkte onverdroten gedurende dagen en dagen om tot de voor hem onthutsende vaststelling te komen...dat er wel degelijk documenten waren, die juist het tegendeel aantoonden.. Bedremmeld ging hij het Professorke vinden om hem van het "slechte" nieuws op de hoogte te brengen.
En het Professorke werd boos, zeer boos en hij weigerde zijn vertrouweling nog verder te aanhoren en hij sprak en zeide dat hij hem nooit ofte nooit nog wou zien...Wat zijn dat voor manieren, zijne Prof durven voor schut zetten ..ongehoord ..

En treurig ging de vertrouweling heen...

De jaren gleden voorbij en om zijn verdriet te stillen begon onze apotheker (want onze vertrouweling was van staat apotheker) zijn opzoekingswerk toch maar te publiceren :

-een eerste publicatie in 1988 "Les carences et les incohérences du Rapport Leuchter"
-een tweede in 1989 "Auschwitz, Technique and Operation of the gas chambers"
-een derde, bestemd voor het groot publiek in 1993 "Les Crématoires d' Auschwitz : la machinerie du meurtre de masse" CNRS éditions

Die aspirant-negationist, de vertrouweling, de apotheker heette Jean -Claude Pressac en is overleden in 2003..
Het Profke, nog altijd negationist leeft nog en was onlangs nog -als ik mij niet vergis- in Teheran..

Ziedaar het treurig verhaal van een aspirant - negationist, waarvan ik toch gedurfd heb de naam vrij te geven.. Ik hoop dat IlluSionS667 nu tevreden is ????